Николаевский областной художественный музей  имени В. В. ВЕРЕЩАГИНА

Укр.

 

Адреса: м.Миколаїв,
    вул. Велика Морська, 47
 
Телефон:     
     +38 (0512) 37 23 67
   
E-mail: museum0@ukr.net
 
 
ПРОГУЛЯНКА У ПЕТЕРГОФІ

   

МИЛЬНИКОВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ

 

   (нар. 1919 )

 

Ще з шкільних років А.А. Мильникова підкорив таємничий світ мистецтва. Народився Андрій Андрійович Мильников 22 лютого 1919 р. у м. Покровці, потім з матір’ю переїхав до Ленінграда, який став йому рідним містом. У сім’ї хлопчика панувала натхненна атмосфера любові до мистецтва, перш за все музики і живопису. Через рік після закінчення школи Мильников вступає на архітектурний факультет Всеросійської Академії мистецтв (Ленінград). А через два роки за відмінні успіхи у живопису, за підтримки викладачів, був переведений на живописний факультет, оскільки пристрасть до малювання і живопису, що виникла в ранній юності, не згасала. 
Після драматичних подій Великої вітчизняної війни для А.А. Мильникова почалися роки самостійної творчості. 
Пейзажний живопис займає велике місце у творчості Мильникова. Інтерес до живописного поетичного трактування природи виникає у художника у результаті його величезної етюдної роботи, також достатньо багато художник малює за уявою. 
Особливо численні у Мильникова пейзажі рідного Ленінграда, Ленінградської області і передмість. «Прогулянка у Петергофі» належить саме до цього циклу картин. У музейну колекцію твір надійшов у 1989 р. Він був придбаний співробітниками музею в майстерні художника разом з іншими роботами А.А. Мильникова. 
У пейзажі «Прогулянка у Петергофі» виражене захоплення художником немеркнучою красою старовинного парку «переказами своїми старого і вічно юного Петергофа». 
…У тінистому старому парку теплий літній день. На зеленому схилі, укритому яскравою соковитою травою, грають золотисті сонячні полиски. В глибині – мініатюрні жіночі фігурки в сукнях XIX століття, на які падають легкі блакитні тіні. Пані не поспішаючи спускаються з пагорба. У повітрі розлиті легкість і спокій… 
Між смугою ясно-блакитного неба і зеленого схилу – ажурна смуга із звивистих і прямих вікових дерев. Їх ритм упорядковує прямолінійне центральне дерево, яке художник виділяє світлом, таким чином водночас підкреслюючи білину одягу жінок. Крізь темні стовбури і гілки дерев, просвічується світле небо з легкими білими хмарами. Добиваючись найвиразніших аспектів пейзажу, художник звільняє композицію від випадковостей. 
Живописні ефекти пейзажу тонкі й дуже виразні. У Мильникова особливий трепетний живопис і виключно живий виразний мазок, вільний і пластичний. Пейзаж написаний з великим почуттям, яке ніколи не зраджує художникові. 

 
 
 
Сайт создан в студии Мотив